środa, 9 października 2013

Ruszyły prace nad kolejnym wzmacniaczem...

Tym razem wpadła mi w ręce kolejna płytka znanego szerszej publiczności wzmacniacza hybrydowego słuchawkowego opracowanego przez znaną firmę zajmującą się projektami DIY dla elektroników. Ponieważ w swojej praktyce zbudowałem ju z cztery sztuki tego cuda w końcu postanowiłem jego etapy przedstawić na blogu. Ponieważ jestem totalnym elektronicznym "beztalęciem: będę się starał szczegóły elektroniczne przedstawiać w formie cytatów i w miarę potrzeb i możliwości podawać źródła ich pochodzenia, a przede wszystkim forum elektroda, gdzie udzielano mi niezwykle cennych porad podczas budowy no i widać tam nieco więcej szczegółów niż na tym Blogu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1950389-60.html
A wszystko jak zawsze zaczęło się od wygrzebania projektu z czasopisma "Elektronika dla Wszystkich"
i projektu wzmacniacza słuchawkowego DIY. Ponieważ dodatkowo jestem szczęśliwym posiadaczem słuchawek cenionej firmy Bayerdynamics DT990 PRO a żona posiadaczką nie mniej zacnych AKG postanowiłem zmierzyć się z tym projektem. A oto i zdjęcia z przygotowania płytki:


I paru potrzebnych części. Ponieważ postanowiłem jak zwykle zrobić "na bogato" zastosowałem zarówno w sekcji zasilania i sygnałowej elementy dedykowane do audio: metalizowane rezystory o tolerancji 1%, kondensatory o niskim ESR i specjalnie parowane i oczywiście lampę z najwyższej półki zakupioną w TYM SKLEPIE.
 

Lutowanie elementów nie nastręcza jak na razie żadnych problemów. Właściwie większość to efekt pracy jednego wieczoru.



Tyle na dzisiaj bo już ciężko mi się pisze. Reszta jak zwykle za jakiś czas...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz